Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 01 nov 12, 11:24

Opprinnelig postet av nilz1

 

Så til emne for dette innlegget: Hvem bør trene FFK i 2013 sesongen?  Hvis vi tar utgangspunkt i dagens situasjon så er jeg ikke i tvil om hvem som burde få jobben med å stable FFK på bena igjen. Uansett divisjon så mener jeg vi bør satse på Roar Johansen med Trond Amundsen som spillerutvikler, og han "nye" jeg ikke husker navnet på, som assistent trener.  Det Roar Johansen har klart å få til med begrensede midler i nabobyen er mildt sagt fantastisk.  Når vi har dette i bakhode og ser at han faktisk har klart å bygge en identitet og en spillestil som fenger i en klubb helt uten tradisjoner. Ja da bør vi snarest få en underskrift på en kontrakt for her har vi en mann som fort kan få heltestatus på lik linje med tidligere storheter på trenersiden i FFK.

 

En spillestil som fenger er vel og bra, men resultater er vel ikke helt underordnet?

S08 lekker som en sil takket være sin fengende spillestil. I Adecco funker det(har det vist seg i år og i 2010).

Likefullt har de sluppet inn 40 mål så langt i år. I fjor i TL ble det 65 baklengs, og kun 31 mål.

Mange hevder at det blir tungt å komme tilbake om vi rykker ned. Men at et lag som presterte så dårlig som S08 gjorde i fjor, ser ut til å gå mot direkte opprykk, (be-)viser vel det motsatte

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f