Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 31 okt 12, 22:34

Opprinnelig postet av Oleg

 

Helt enig! Dette kunne godt Rafn ha kommentert også, han som har ment at spillergruppa til FFK er så god. Den er ikke god, den er rett og slett rævva.

 

Når man opptrer arrogant og fremhever sine egne meninger som fakta, bør man tåle det. Wink

 

Ser at du har byttet navn fra ffkmufc til Oleg, men at du fortsetter i samme spor som du alltid har gjort. 

Hvorfor har du byttet brukernavn egentlig, og alder Wink ??

Jeg stilte deg følgende spørsmål for noen mnd siden som du ikke har svart på og jeg kan jo håpe du svarer nå.

Inntil det gidder jeg ikke bruke tid på folk som bare er her for å provosere og slenge dritt.

Hvis du mener jeg er arrogant fordi jeg setter spørsmål ved dine motiver så kan jeg leve godt med det.

Venter på svarene dine på dette:

 

Ok , jeg skjøt i blinde og bommet der. Mest sannsynlig spiller du for Askim i og med at du hadde inside på Rylka.

 

Men jeg registrerer at du er veldig aktiv i de trådene hvor vi enten har tapt eller klubben kritiseres for valg den har gjort. I de positive trådene, som kamptråder hvor vi har vunnet er du fraværende. Det virker som du er mer opptatt av de negative sidene ved klubben enn de positive. Du kaller spillerne søppel og nå er det kun 2 spillere (Horn og Landgren i og med at Etzaz og Tarik er borte) som holder tippeligastandard.

Våre unge spillere holder ifølge deg knapt 2.div nivå.

Synes du det er oppbyggende og slik en supporter skal være ?

 Hvis ja, hva er motivet ditt ved konstant rakke ned på egne spillere ?

Jeg fremstår selv med fullt navn og har ingen problem med at folk er anonyme, men det er kanskje lettere å spre eder og galle sålenge ingen vet hvem man er.

Skal FFK overleve i TL er vi avhengige at folk igjen finner tilbake til laget. Vi trenger positivitet og ikke folk som konstant skal bryte ned.

Det er helt greit å kritisere når det er noe å kritisere, men det er også lov å rose og bygge opp når det er grunn til det. I våre 4 seire registrerer jeg ikke et eneste innlegg fra deg etter at fløyta er blåst og kampen vunnet. Finner det ganske merkelig av en supporter.

Du har muligens dine egne  motiver for det. Negativitet avler negativitet.

Mitt motiv er å få folk til å støtte klubben i en vanskelig tid og klare å karre til oss de poengene vi trenger for å overleve årets TL. Og det har jeg faktisk tro på at vi skal klare. Positivitet avler positivitet.

For helt egen regning

 

Jan Rafn

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f