Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 31 okt 12, 13:26
Endret: 31 okt 12, 13:27
Endret av: kanogvetalt

Opprinnelig postet av Plankekæll

 

Jeg har ihvertfall ikke latt meg imponere utad. Er det spillerne som ikke er smarte nok og ikke skjønner hva treneren mener, eller er det treneren som ikke klarer å nå frem med sitt budskap til spillerne sine?

Noe riv ruskende er galt, men hva som er galt er ikke godt å si.

Min analyse av hva som er riv ruskende galt:

- Manglende kontuinitet i spillergruppa, som medfører dårligere samhandling/relasjoner.

- Liten stall, i kombinasjon med mange skader, svekker nivået på treningene ref samhandling og kampforberedelser.

- Mange skader i vår som medførte at mange spillere som var tiltenkt en plass på benken mått spille, og ikke alltid på sin beste plass heller.

- Knøttlite trenerapparat svekker kampforberedelser og nivået på treningene

- Nivået på spillerne som kommer inn er tilpasset klubbens økonomi, og den er mildt sagt meget svak

Som et resultat av dette vil det å holde seg i TL denne sesongen være en større prestasjon enn sølvet i 2008.

Hvis laget ikke har innfridd forventningene, så bør man kanskje revurdere forventningene.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340