Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 22 okt 12, 21:03

Vi kan ikke vinne kamper når vi slipper inn så enkle mål.....er redd for at dette var starten på nok en nedtur....og den ender i Adecoen 2013.....dette skriver jeg fordi prestasjonene til enkelte spillere,var fryktelig dårlige. Her har vi hatt 14 dager,til å lade opp til kampen,også er spesielt forsvars fireren helt på jordet.,ja...deler av midtbanen også.

Stiller også spørsmål ved trener TA,der han i intervju før kampen sa at FFK fokuserer på Brann sine styrker,og svakheter,istedenfor å rendyrke sin egen stil...og være tro imot...og ikke minst ha TRO på den . Altfor defensivt i mitt hodet......og jeg har ment,og mener at TA ikke er en hovedtrener som kan få oss dit vi vil. Han gjør/har gjort en fantastisk jobb for klubben i en sinnsykt vanskelig tid,men han er en spillerutvikler...max ass.trener. Og det er hans ansvar,og sørge for at tennings nivået er der det skal være,og at en kamplan blir fulgt.

Med dette spillet,vil vi ryke i en kvalikk....der lagene ifra Adecoen har alt å vinne. Uff...nå var jeg negativ....men jeg står inne for dette her. Håper virkelig jeg må bite dette i meg,og at vi snur det på lørdag.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f