Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 okt 12, 23:46
Endret: 03 okt 12, 23:51
Endret av: arte et labore

Opprinnelig postet av Rey
Syns det er fint at Tv2 har startet med FotballXtra: Europa.

Ikke minst er Studio 23 velkommen på min TV. Tar dette opp så slipper jeg å se på Viasatt sine høydepunkter. Vet ikke hvordan det har vært i år, men før så har det jo vært en gruppe, babling med store ord fra de i studio om hvem som går videre, og så reklame. Så ny gruppe, babling og reklame. TV2 går i hvert fall mer rett på sak og uten reklame.

City var en hårspredd fra å vinne mot Real Madrid, men en hel parykk unna å vinne mot Dortmund. Tidenes tøffeste CL-gruppe må vi vel kunne si? Serievinnerne fra Spania, England, Tyskland og Nederland samlet i samme gruppe. Det er noe annet enn United som har fått den letteste gruppa for andre året på rad.

Malaga imponerer og det skal bli se hvordan de kommer ut av dobbeltoppgjøret mot Milan. Ser ikke bort i fra at de kan har sjans på ytterlige seks poeng der, for Milan tror jeg tok generasjonsskifte litt for kjapt. Samlet alder på de som forlot laget etter sesongen i fjor må ha vært minst 500 år.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340