Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 03 okt 12, 11:01

Opprinnelig postet av Tøfflus
Det siste er jo ikke lenger tilfelle - at Viasat prioriterer ubetydelige United-kamper foran andre mer avgjørende kamper.

Nei, nå som de har to kanaler å sende på så vil de selvsagt ha mest penger og setter kampene som trekker flest tilskuere til betalingskanalene selvsagt. Men du vil neppe se at United ikke vil bli vist i en av to kamper som blir sendt tirsdag eller onsdag, uansett hvor avgjort gruppen vil være.

Ettersom det tydeligvis er en del Liverpool-sympati i studio og United-fans som var omtalt her nå, så var det naturlig å diskutere akkurat det her. De er jo også de to største motsetningene og gruppene så omfanget blir større der enn blant andre klubber.

Angående Alsaker så får han også pryl for å kommentere Brann i for positive ordelag i forhold til andre lag, men jeg kan ikke helt se det har skjedd heller. Det har jo vært en diskusjon her inne på forumet om at "TV2 hater FFK" også, uten at jeg så noen reelle tegn på akkurat det.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340