Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 02 okt 12, 21:41

Børs:

Masalin 2 - Landgren 4, Horn 7, Grorud 3, Aleesami 5 - Halvorsen 4, Jabbie 5, Ramberg 4, Tripic 6 - Stene 4, Pusic 4.


Thomas Holm var etter min mening banens klart beste spiller til han ble skadet. Synd for FFK, selv om Jabbie også var god. Uansett hadde Holm masse kreative og gode pasninger i går. Synd hvis han er ute resten av sesongen.

I går var Masalin fæl. Ordentlig fæl. En skrekk-kamp. Jon Knudsen må være meget nære å ta tilbake plassen på laget nå, hvis ikke skjønner jeg ingenting. 

Lars Grorud hadde også en forferdelig kamp, men jeg velger å tro at det var en one-off. Fortsett med Grorud mot Haugesund. Evt kan Jørgen Horn bli flyttet opp på midtbanen, og Vidar Martinsen kan gå inn som midtstopper. Vi trenger litt tempo bak der også.

2.omgang var meget bra i går. Da gikk ballen på få touch. Ufortjent at vi ikke fikk med oss poeng. Men etter en forferdelig 1.omgang (etter at Holm gikk ut) var det vel nesten ikke annet å forvente heller. 

Jeg håper dommeren var bedre enn det jeg fikk følelsen av i går. Fy faen så forbanna jeg var til tider. Håper virkelig jeg hadde på meg kjempestore rødhvite briller på stadion i går.

Vi beholder plassen hvis vi fortsetter som vi gjorde etter pause i går. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340