Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 10 sep 12, 15:17

Her ble det flere diskusjoner på en gang, jeg vil delta i en av dem.

Vi har tidligere hatt et lag som fikk sølv. Da var det gode publikumsinntekter og gode sponsorinntekter. Desverre var kostnadene ennå større og drifen den gangen var totalt sett under all kritkk.

Nå har vi det laget som slik jeg forstår det er billigst i Tippeligaen (kanskje det dårligste også). Dette har ført til /vil føre til lavere publimkumsinntakter, lavere sposnsorinntakter og sannsynligvis nedrykk som igjen fører til ytterligere svikt i inntekter. På toppen av det er markedsavdelingen underbemannet som igjen forsterker den negative effekten. Jeg vil dermed si at driften nå også er under all kritikk.

En mellomting hadde vært flott, vi har jo potensiale til å være i Tippeligaen kanskje 6. til 12. pl hvis man ser på by og kultur. Kanskje noen spillere i framtiden kunne vært halvprofesjonelle og arbeidet i klubben i tillegg. Jeg har stor tro på at en spiller som er flink til å snakke for seg kunne gjort det bra med salg av forskjellige sponsorløsninger.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f