Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 04 sep 12, 13:19

Tror ikke kampen mot Stabæk blir spesielt lett. Ja, de har vært det klart svakeste laget i år, men har styrket inn mot høsten. Spilt jevnt mot flere lag (senest RBK igår), men sprekker så snart de får en goal imot. Scorer de kampens første mål mot oss, er jeg langt ifra sikker på 3 poeng. Tror vi først og fremst er avhengig av å vinne flere kamper på eget gress. 3poeng som mot LSK er som ren bonus å regne!

Jeg er positiv til sesongavslutningen, var ikke meningen å fremstå pessimistisk. Det historien viser seg er at bunnlaga ofte er i poengtoppen (i hvertfall øvre halvdel av tabellen) i sesongavslutningen. Vi må regne med noen overraskende seire til de rett over oss på tabellen. Så skal vi være helt trygge, må vi muligens vinne halvparten eller - som jeg tror - enda fler av de resterende kampene.

Sogndal med 1 seier på siste 15 kamper er uansett en match vi MÅ og SKAL vinne. Det er et litt skummelt utgangspunkt for FFK.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f