Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 30 aug 12, 12:36

Opprinnelig postet av kjell-H

Greit nok at det vi supportere kan gjøre er å fortsette å gå på stadion og støtte laget. Jeg har vært på kamper så lenge jeg kan huske tilbake.Helt ifra de kjempet i 2 divisjon. Jeg savner faktisk den tiden der for da hadde vi et lag som virkelig kjempet hver kamp og de måtte tillomed jobbe siden av fotballen også. Men dagens start 11`er er rett og slett tragisk å sitte å se på kamp etter kamp der de ikke en gang prøver å få til noe på banen.Kan ikke bare skylde på spisser, de må da for pokker jobbe resten av laget også. Dette er faktisk jobben deres som de fleste tjener mer en bra nok på og så gir gutta så FAEN! Ps dette gjelder ikke alle spillerne så det er sagt! 80% prosent av spillerne skulle hatt et kraftig spark i ræva! 

 

Er det noe som er forutsigbart her i verden så er det at supporterne klager på spillernes innsats når laget taper. Dette er ikke et fenomen fra vår by, eller Norge, men spenner seg langt utover landegrensene.

Selv om mange supportere er arbeidstakere selv, mister de helt oversikten over hvilke regler som gjelder mellom arbeidskiver og arbeidstaker nå man tar på seg supportehatten.

Nå er det ingen ting i den informasjonen som kommer fra laget som tyder på at de har gitt opp, eller at stemningen er dårlig. Snarere tvert imot. Men hva er det da?

Kanskje det er slik at motstanderene har bedre kampforberedelser, blant annet fordi de kan spille 11 mot 11 på trening?  At de i større grad kan stille mer eller mindre samme elver kamp etter kamp? Kanskje kan et større støtteapparat bedre forberede laget på hvordan FFK spiller?

Low Budget sportslig satsing gir flere konsekvenser enn at vi ikke har fått en ny spiss. Slik jeg ser det er spillere som gir alt det eneste vi ikke mangler.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f