Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 aug 12, 12:21
Endret: 30 aug 12, 12:33
Endret av: kjell-H

Greit nok at det vi supportere kan gjøre er å fortsette å gå på stadion og støtte laget. Jeg har vært på kamper så lenge jeg kan huske tilbake.Helt ifra de kjempet i 2 divisjon. Jeg savner faktisk den tiden der for da hadde vi et lag som virkelig kjempet hver kamp og de måtte tillomed jobbe siden av fotballen også. Men dagens start 11`er er rett og slett tragisk å sitte å se på kamp etter kamp der de ikke en gang prøver å få til noe på banen.Kan ikke bare skylde på spisser, de må da for pokker jobbe resten av laget også. Dette er faktisk jobben deres som de fleste tjener mer en bra nok på og så gir gutta så FAEN! Ps dette gjelder ikke alle spillerne så det er sagt! 80% prosent av spillerne skulle hatt et kraftig spark i ræva! 

Greit bygg et nytt lag fremover så lenge dere sparker ut de som ikke yter max for FFK! Greit hadde vært fint med hjelp ifra folk med penger i fredrikstad. Men jeg må innrømme at jeg skjønner at bedrifter og folk begynner å bli mer forsiktig med å hjelpe. Vi fikk hjelp med å hente en vis spiller i vinter. Vi ser jo hvor mye han har hjelpa laget? Han gir jo blanke F*** i så og si alle kamper han har spilt for FFK! Ja det har vært mye rot i FFK siste åra men det er pokker ikke noe ynnskyldning for at spillerne skal gi F*** på banen! Men i vinter så kunne FFK ha hentet inn kanskje en spiss? Men de valgte å heller gi kontrakt til 2 gammle spillere som virkelig ikke har hjelpa FFK og som spilte i posisjoner der vi ikke måtte ha nye spillere. Skjerpings!!! Ja man kunne ikke vite at disse to ikke ville slå til i FFK! Men de var ikke spillere vi måtte ha inn!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f