Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 30 aug 12, 11:36

Jeg har skjønt at vi ikke får noen spilere inn i dette vinduet. Når vi må prøve å hente Adam Guven, liksom....og får nei......ja....da har vi ikke mye cash å tilby. 

Så jeg er inneforstått med at vi har de spillerne vi har,og må dermed tro på et mirakel,om vi skal klarer plassen i TL iår. Jeg er mere bekymra for neste år i Adecoen,fordi jeg mener vi ikke er gode nok der heller......ikke gode nok til å rykke opp ihvertfall.

Men.....alltid et men Wink.......ting snur jo sykt fort her da......Kunne være at alle mobiliserer en siste gang,til neste hjemmekamp...og at det møter opp 9000 tilskuere.....og løfter gutta til seier? Kanskje vi overasker noe sykt,og får poeng på Lillestrøm? 

Jeg holder meg ihvertfall fast i alle muligheter......fo det er jo ikke over ennå.

NB: jeg misunner IKKE de 3-4 gutta på Sport som går i treningsdress og jobber livet av seg (Jokke,TA ml ).....akkurat de gutta fortjener skryt,for å gidde.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f