Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 30 aug 12, 11:29


Greit dette med å være positiv, stille opp på kamper og støtte klubben med spillere. Derimot; har vi ikke gjort dette for kort tid siden?

Når klubben ble vrengt inn/ut, "alle" skjeletter ut av skapet, økonomiopprydding, oppsigelser mm. Når omsider ALT dette var over, så kommer det faktisk enda mer, som flausen med budsjetterte billettinntekter, skatterotet osv.

Også prøver man igjen, og da viser det seg at det virkelig er så dårlig at man ikke klarer å konkurrere med en saftbygd på lønn. Vi kan ikke velge blant nesten noe som helst, og på toppen av kransekaken ligger FFK med en tiltrekningsfaktor som er lik 0.

Skjønner forbanna godt at ingen spytter penger inn i klubben. Det er for lite åpenhet og det er fremdeles for mye rot. Og det som skurrer absolutt mest er dette med stadionavtalen. Hvem i all verden gidder å spytte inn penger når det virker som om klubben ikke er bærekraftig? Nei trenger mer enn en forbanna spiss for å fikse opp i dette tullet.

Såklart skal jeg fortsette å gå på kamp og heie, men uansett om vi klarer oss dette året  - så vet jeg en ting; vi er garantert tilbake med de samme problemene neste år.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f