Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 29 aug 12, 19:11
Endret: 29 aug 12, 19:13
Endret av: FFK pra sempre

Vi har åpenbart en styreleder i Karl-Anders Følstad som tror at kostnadskontroll er nøkkelen ut av misæren.
Det er selvfølgelig helt feil, klubben sliter først og fremst fordi inntektene er for lave.
Selvfølgelig må vi ha kontroll utgiftene, det er ett premiss, og det er lett, dessuten passer til dels NFF på oss.
Det er svært lite sannsynlig at det finnes noe potensiale i ytterligere kostnadskutt, hvis vi holder Værste utenom.

Den viktigste oppgaven til daglig leder i FFK nå, er derfor SALG.
I hvilken grad vil denne mannen spre begeistring og tro blant næringslivet? slik at vi kan øke inntektene til det som bør være potensialet til byen og klubben. Jeg påstår at "markedsavdelingen" har underprestert i flere år nå, finanskrise til tross. Hvis vi sammenligner budsjetter med sammenlignbare klubber.

Det virker jo som Følstad mener at mer av det samme, er riktig vei videre. Jeg tror energi, mot og begeistring er viktigere enn evnen til å spare penger i dagens situasjon, og håper i det lengste at Jakobsen er godt rustet.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340