Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 28 aug 12, 12:04
Endret: 28 aug 12, 13:45
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Satch

Opprinnelig postet av Larifari

Opprinnelig postet av Haarek

Lurer mye penger klubben har spart på å "gi bort" dem beste spillerene? Nå går det rett i dass. Det nedrykket koster kanskje mer enn det?! Nei faen ta dem som har satt klubben i denne situasjonen.

Lurer på hvilke spillere du sikter til. Tarik salget hadde ikke FFK noen inflytelse over. Askar og Thomassen var på utgående kontrakter og var ikke interessert i å forlenge. Da er det etzatz igjen.

Det er kanskje en grunn til at spillere (og leder) kan tenke seg bort? Og at om klubben hadde blitt drevet med normale rammbetingelser og en vinnerkultur så hadde disse spillerne (og lederen) ønsket å bli?

Har ellers stor respekt for at Larifari konsekvent og positivt forsvarer dagens regime og Værste til "the bitter end". Men nå har dessverre "the bitter end" rykket veldig nærme.

Jeg har stort sett prøvd å argumentere saklig her inne, men det er jo ikke mulig å være uenig med majoriteten her inne uten å få slengt i trynet at du har en agenda eller andre ting som sikter på å undergrave troverdighet. Dere får ha diskusjonene deres uten opposisjon fra meg, fortelle hverandre hvor flinke dere er og hvor utrolig mye kompetanse det er samlet her inne mens dere diskuterer i enighet og klapper hverandre på skuldra.

----------------------------------------------------------------------------------------

Ta ballen og ikke kællen.

Moderator (Holters): Flytter dette ut av kamptråden. Diskusjonen ble litt på siden av temaet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f