Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ellis

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06
Innlegg: 48

Lagt til: 22 aug 12, 12:47

Nå har det virkelig blitt mange sannheter her inne! Vi kan alle velge hva vi vil tro på av forklaringer rundt den økonomiske situasjonen i klubben. Det er så mange teorier om konspirasjon mot klubben og oss supportere at jeg ikke lenger klarer å holde oversikt. Hva hvis det er slik F-B artikkelen sier? Når nåværende representanter i klubben forteller om hvordan klubben drives, hvordan økonomien (og gjelden) håndteres og hvordan eierforholdene er, skal vi ikke støtte opp om den versjonen da? Hva tjener vi på å spekulere i dette? Joda, det er jo slik at vi engasjerte supportere skal være kritiske til driften, men nå har det gått så langt i kritikken at den er direkte skadelig for fotballklubben vår! Et annet poeng er også dette: vil virkelig noen med lokal forankring, som er avhengig av støtte i det området man også skal drive en vellykket bedrift med viten og vilje rive ned byens sterkeste merkevarenavn? Vil det tjene bedriften?

Jeg skal ihvertfall støtte klubben da jeg endelig ser at man viser ansvarlighet. Vi pratet ikke særlig høyt da ansvarligheten var på et bunnivå men økonomien var til stede. 

Håper alle møter opp og støtter laget mot Ålesund på mandag! 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f