Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 22 aug 12, 12:03

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Kai Roger

Jeg har stilt samme spørsmål som mahbge her inne tidligere,men hva mener dere ?

Er det bedre å kutte ut dette A/S selskapet,og heller være en klubb? En klubb der klubben bestemmer-altså medlemmer?

Jeg er helt enig med deg, Kai Roger.

Vi er kanskje 20-40 000 FFK-supportere og vi bestemmer hvilken klubb vi vil støtte. Vi kan kutte ut Værste-eide-FFK og la ASet gå konkurs.

Mange med meg har allerede begynt å boikotte kampene. Det er tragisk at FFK skal bli ødelagt av noen grådige og hensynsløse mennesker. Bedre å gå ned i 2 eller 5 div. og begynne på nytt på en ny bane etter over 100 års stolt fotballhistorie. Cry

 

Det er ikke opp til "oss" å slå AS'et konkurs, men kreditorene og eierne. Vi vet heller ikke hvilke forutsetningenh som skal ligge til grunn for at klubben skal kunne si opp avtalen med AS. Dessuten er det klubben, og ikke AS, som er bundet opp til stadion avtalen gjennom "Fredrikstad Stadion AS". Leiekontrakten på kontore/restaurantlokalene er på 40 år, og ikke vet jeg om den er mulig å si opp.

 

Dessuten er det stort sprik mellom de 20-4000 supporterne og antall medlemmer i klubben.

Flisespikkeri! Du skjønner sikkert hva jeg mener?

Hvis ikke supporterene støtter opp om "Værste-FFK" så er det ikke grunnlaget for drift og inntektsgrunnlaget  forsvinner og følgene vil med neste 100% sikkerhet bli at ASet og klubben vil bli slått konkurs. Supporterene er grunnlaget for lagets ekistens. Vi kan gjøre som i Særp eller Wimbledon . Bare forandre litt på navnet og starte egen klubb. Fredrikstad fotball el. liknende.

AFC Wimbledon  ble opprettet i 2002 som en protest mot at man flyttet klubben Wimbledon FC

Vanskelig å si hvor mange supportere FFK har. Du har kanskje et mer nøyaktig tall å komme med?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f