Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 aug 12, 00:23

Opprinnelig postet av Fredrikstadsupporter

I den grad jeg har vært positiv til Værste - eller blir oppfattet sånn - så er det kanskje fordi jeg mener at det hjelper lite å dvele ved det en ikke kan gjøre noe med.  Klart en kan diskutere, men realitetene er at det foreligger avtaler som er juridisk bindende.  Da er jeg mer opptatt av det en kan gjøre noe med.  Og det ALLE kan bidra med er positiv tankegang, gode idèer, møte opp på stadion ..... Og melde seg inn i klubben og ta diskusjonene der hvor de kan bære frukter.

(Demokrati kan selvsagt være noe herk når en er i mindretall, men skal en kunne påvirke i nevneverdig grad så er det der beslutningene tas.)

Hvis du ikke har vært her på en stund er det mulig du ikke har fått det med deg, men det siste halvåret minst har det vært usaklig mange poster av typen "NÅ skal vi reise kjerringa dere, dra på stadion og synge oss hese, dra på medlemsmøte og ordne opp! Vær positive!" etc. etc. etc.

Jeg har i likhet med mange andre positivt dratt på stadion hver eneste kamp og etter hver eneste positive post tenkt at dette kanskje ordner seg. Belønningen er nesten symptomatisk et surt/pinlig/unødvendig tap etterfulgt av den ukentlige avisartikkelen om at det nå går enda mer ræva med penger, styre og stell i FFK.

Rett ut skal man nå være bra sveiseblind for ikke å se at nå går FFK-toget til helvete og at noen har smurt kyllingfett på togskinnene. Dagens forhold legger simpelthen ikke tilrette for at klubben vår skal kunne eksistere på det nivået vi ønsker, det trengs nå betraktelig sterkere lut til enn et par "kom igjen og syng så ordnær det seg" poster her på forumet for å fikse de problemene vi har. 

---------------------------

Værste ut av FFK!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340