Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

T1974

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 12
Innlegg: 67

Lagt til: 20 aug 12, 13:59

Det jeg sier er at summene henger ikke sammen.
Den åpemhenten som er vist stikker ikke dypt nok.

Jeg sier ikke at det skjer, men det er mange måter å skjule utbytte på. Hva er det økonomiske forholdet Stadion As og Værste?

Som jeg nevnte i innledningen så har FFK seg selv å takke, da det ble vandrevet i flere år.
Men hvor går pengene nå?
Er deler av FFK sitt lån til Værste avskrevet eller ikke?
Er noe av lånet på 41 mill nedbetalt eller ikke?
De siste 5 årene har det gått en betydelig millionsum fra FFK til diverse aktører. Noe er ikke betalt og det er dårlig drift av FFK. Men hvis FFK har betalt 19 mill i stadion leie og låneforholdet tilsier at det er 10 mill så "mangler 9 mill.
Det ser ut til at FFK har dekket også andre diverse driftsutgifter og små investeringer som tavler osv fra artiklene.
Det som ikke er betalt er det tap av investores forventede inntekter eller er det faktiske renter fra banken?

Sumasumarum sier artiklene lite om pengestrømmen i denne suppa. Selv om mange mener FFK skulle betalt mer, virker det som at de har betalt mer enn hva faktisk drift og lån skulle tilsi.

---------------------------

Thomas


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340