Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

larsemann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 12
Innlegg: 15

Lagt til: 10 aug 12, 17:21

Vi har blitt holdt for narr i en årrekke. Hvem hadde trodd at all dritten som har skjedd de siste årene skulle skje da vi satt på stadion og så FFK kjempe mot Stabæk om gullet tilbake i 2008? Jeg vil tippe få eller ingen. 

Noen er ansvarlig for alt som har skjedd og noen er ansvarlige for at ting fortsatt ser helt håpløst ut. Slik situasjonen er nå kommer vi ikke til å kunne konkurrere mot andre tippeligalag med samme forutsetninger dette århundret. Alt av penger som kommer inn går omtrent rett i sluket og rett til Værste, og det vil det gjøre i flere tiår dersom ingenting blir gjort.

Det frister meg nesten å starte en "ikke gidd å gå på stadion" - kampanje, selvom det selvsagt er dårlig gjort mot klubben, de som spiller der nå og mot de som jobber utrettelig med å gjøre FFK til et slagkraftig lag. En boikott ville allikevel fått enkelte hoder til å begynne å tenke litt etter.. nemlig pga tap av penger.

Jeg støtter alle aksjoner som gjøres, både av næringsliv, tilskuerstafett og folkets spiller og alt dette, men dette kan ikke vare i en evighet heller. Jeg får en følelse av at det er de samme som gir hver gang, og slik kommer det garantert ikke til å fortsette. Pengene vil stoppe og komme, og da blir latterlige spillersalg til latterlige summer redningen. Tarik er garantert ikke sistemann ut for en latterlig lav sum. 

En kollektiv motreaksjon mot Værstes behandling av FFK ville gjort susen. En real boikott!! Det verste er at jeg ikke er flau over å si det engang, fordi det ville gitt et kraftig signal til enkelte personer om at dette godtar ikke et av norges beste publikum. At bare halvparten av setene er fulle på en stadion som tar over 12000 og at plankehaugen feltet er så godt som tomt, er tydeligvis ikke et godt nok signal for enkelte, så da burde det gjøres ordentlig.

Tenk på alle de spillerne vi fortsatt kunne hatt i klubben dersom ting hadde vært slik det burde være. Vi kan nevne navn som Borges, Gamboa, Wallace, Gashi, Askar, Tarik, Hussain. Det ville ha vært mye vanskeligere for dem å dra dersom FFK hadde kjempet i toppen, der vi absolutt burde ha alle mulige forutsetninger for å være dersom ting hadde blitt gjort riktig. Jeg får nesten vondt i kroppen av å tenke på det. 

Har selvfølgelig ikke tenkt til å lage en slik kampanje, men jeg lekte litt med tanken da jeg var forbanna i går, hehe:p

 

 

                           

     


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f