Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 10 aug 12, 08:09
Endret: 10 aug 12, 08:09
Endret av: Welhaven


Har skrevet tidligere at Tarik må velge som han vil, men er såklart også forståelse for de som er forbanna/irriterte. Det som derimot gjør meg provosert nå er hvordan dette blir hauset opp i etterkant, f.eks uttalelser som dette:

Kilde: Her blir Tarik hentet i Reitans privatjet

– Du har tidligere uttalt at du ikke ville spille for noen annen klubb i Norge. Hva har gjort at du nå har ombestemt deg?
– Klubben har jo kommet i en litt ny situasjon nå. Det er ingen hemmelighet at klubben har slitt både sportslig og økonomisk. Nå får jo FFK i det minste noen penger for meg, sier Tarik.

1. At klubben har slitt økonomisk og sportslig viste han når han kom tilbake fra Herenveen, og han har vel også sagt at andre klubber ikke var interessante for han i et intervju med F-B for ikke lenge siden? Det var da han var for sent til trening vel og måtte løpe over gangbrua. Så det er bullshit-punkt nummer 1.

2. FFK får i det minste litt penger for han? Om FFK hadde sittet igjen med en halv mill f.eks så tror jeg aldri i VERDEN at dette virkelig er noe Tarik tenkte over. Bare en sånn dårlig sette-seg-selv-i-bedre-lys uttalelse som bare ikke funker. Han sier i samme intervju at han har bedre muligheter i RBK. Han får mer respekt av å bare holde seg til det og ikke finne på bullshit-punkt nummer 2.

Som sagt, lykke til, men vis den minste respekt med å være ærlig da.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f