Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 10 aug 12, 00:06

Opprinnelig postet av Costanza

Alt du sa.

Meget godt innlegg som jeg støtter 100%.

Jeg forstår selvsagt at Rosenborg er mer interessant enn FFK. Alle skjønner jo det. Større klubb, bedre lag, langt bedre forutsetninger for sportslig suksess og alt det der.

MEN - nå må spillere slutte å si at "den og den klubben er den eneste jeg skal spille for i det og det landet", for i neste øyeblikk å svikte hele klubben med løgn og bedrag.

At Hussain, Horn, Askar og Thomassen stikker klarer jeg fint å svelge, men når Fredrikstadgutten og kapteinen på (den synkende) skuta velger å dra til fordel for en annen norsk klubb klarer jeg ikke å svelge. Da blir han i mine øyne en løgnhals og en mann uten ryggrad.

Når det er sagt får han selvsagt lov å velge fremtiden sin selv, men legendestatusen i Fredrikstad blir betydelig svekket etter dette. Ettermælet har fått seg en lite vakker svartfarge.

Jeg håper uansett alle norske klubber i Europacupene gjør det best mulig i motsetning til det enkelte andre mener. Skal norsk fotball ta steg videre her i verden MÅ norske klubber hevde seg i Europe, så får heller gapet mellom de beste og dårligste norske Tippeligaklubbene bli større. Heller det enn at alle klubbene blir utslått og latterliggjort. Det tjener ikke norsk fotball på i det hele tatt. Eller vil vi at norsk fotball skal råtne på rot som det har gjort siden 90-tallet?

Tarik er historie for min del, men viljen og lysten til å møte opp på stadion for å støtte de spillerne/trenerne som blir igjen har bare blitt større for min del etter dette. Med en Tarik-erstatter på topp blir ikke laget nevneverdig svekket i dette vinduet synes jeg. Det er fortsatt fullt mulig å beholde plassen.

Ut: Hussain, Dahl Hagen, Horn? og Tarik. (Og Standerholen, men det er ikke merkbart).
Inn: Tripic, Serberen, Aleesami, Grorud og forhåpentligvis en god spiss. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f