Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 09 aug 12, 10:07
Endret: 09 aug 12, 10:09
Endret av: Magnum

Advarsel: Banneord i teksten. Dét er noe jeg alltid prøver å unngå, men i dette tilfellet gidder jeg ikke.

Med forbehold om endelig bekreftelse (og ja, jeg er beredt til å legge huet på blokka, ete hatten min osv. hvis det mot enhver formodning skulle bli AVkrefta):

Egentlig har jeg tatt meg "fri" i år (og fram til det skjer NOE det går an å føle noe entusiasme overfor igjen), men jeg stikker huet ut fra hiet et lite øyeblikk for å sende en liten hilsen til Tarik og si "Takk skal du faen meg ha!"

Jeg er ikke av typen som har det med å kalle fotballspillere for "Judas" og sånt, men må innrømmer at her frister det kanskje mer enn noen gang, godt hjulpet av Tariks eget sentimentale pissprek opp gjennom åra. Det er klart, det "hjelper" jo også litt at av alle de andre norske klubbene han "aldri" skal spille for, har han hittil valgt to av de tre jævligste. HamKam  neste?

Det er vel sikkert greit å få bekrefta innimellom at en ikke kan stole på en kjeft her i verden, men også litt trist å stadig bli mer desillusjonert.

Jeg går og legger meg i hiet mitt igjen, jeg...

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f