Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 31 jul 12, 08:38

Opprinnelig postet av Kai Roger

Er det mulig å la søndagens kamp bli en fest? Er det mulig å komme med posetive tillrop til disse 'udugelige' spillerne våre,slik at de faktisk blir 'dugelige'?
Kan det være at HVIS hele stadion bestemmer seg for at denne søndagen SKAL vi støtte gutta,samme hva som skjer under kampen? Kanskje det er DETTE som skal til,for å snu en negativ trend? Alt er opp til oss selv......møter du opp på Stadion,med en posetiv holding,vil dette GARANTERT smitte over på usikre/nærvøse guttær.
Vi har ingenting å tape......alt å vinne på å ha en posetiv holding på Stadion. Alt er opp til DEG....og SIDEMANNEN din. Skrik HØYERE enn de som roper negative tillrop. La oss starte på en ny æra på søndag,og la oss SAMMEN gå for 3 poeng,og la oss SAMMEN lage en magisk aften,som får hårene til å reise seg,og den sommerfugl aktige følelsen i magen. God kamp.......POSETIVE tillrop:)))))))

Godt innlegg. Jeg har desverre vakt, men jeg sender en backup. :-)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f