Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 jul 12, 00:01
Endret: 30 jul 12, 00:02
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Thygesen

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Thygesen


 

 

Nå har aldri jeg sagt at ALLE ffk's problemer stammer fra stadionavtalen. De som kjenner meg ville nok sagt at jeg er glemsk, men jeg er ikke så glemsk at jeg ikke husker all den amatørmessige styringen ffk har holdt på med i årevis.

Nå er det likevel slik at ffk har gjort kraftige grep, og kuttet budsjettet inn til beinet. De lederne som styrer i dag virker å gjøre alt i sin makt for å få dette til å gå rundt. Selvfølgelig skal ffk måtte betale for sitt gamle rot og tull.

I 2007/2008 var det enorme beløp som preget norsk fotball. Den karusellen slang ffk seg på. Boblen sprakk, og fotballklubbene måtte gjøre innstramninger og satse mer på unge talenter en avdanka proffer med millionkrav i lønn.

FFK har til de grader gjort store kutt. Så store at vårt sportslige nivå halt falt til et skremmene lavt nivå. Den økonomiske situasjonen er så alvorlig at den er i ferd med å kvele klubben. Værste melker en døende ku. Nå er det ikke lenger urimelig å stille krav mtp gjeldene avtale.

Fotball er følelser. Når klubben din er i ferd med å dø, ja så kjemper du for den!

 

 Enig i allt du sier jeg. Gresset gror dårlig og kua dør om ikke stadionavtalen reforhandles. 

Værste sitter med nøkkelen. Låser de ikke opp så kan vi risikere nye ti-år i skyggenes dal.

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f