Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 29 jul 12, 18:07

Enig i det også,men det som er det største prob akkurat idag,er leien klubben må ut med,og som brekker nakken på klubben.

Jeg er helt enig med deg ang historien her,og jeg synes at de ansvarlige burde vært anmeldt til politiet,for slett foretningsmoral og okonomi styring. Jeg lurer på om disse herrer,har det greit med seg sjøl? De smykket seg med å være 'konger' av klubben,og dro inn millioner i lønn,....vell utdanna herrer,som kjørte dette på ræv.

Åsen ble dette mulig da folkens? Åssen kunne noen makt-hungrige herrer,klare å tilrive seg en slik makt,og kjøre alt på ræv,iløpet av få år? Vokste vi altfor fort som klubb? Ble vi 'store' i en periode hvor mediaavtalen kom,og dermed fikk penger,som de brukte som 'fulle sjømenn'? Var vel et par år vi hadde/skulle hatt nesten 100 millioner i omsettning-altså på størelse med det Brann og Vålerengen har idag----idag er vi heldige om vi ender på 40-45 % av dette?

Er det noen med kjennskap til økonomi,og fakta,som kan forklare hva som skjedde ifra året vi rykka opp ifra 2 div-og fram til 2012?

Mange av dere her inne er fabelakrige ti å skrive,og forklare,så svar motaes med takk. Litt greit-for meg og andre-og ha noen fakta å forholde seg til.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f