Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 29 jul 12, 17:37

Opprinnelig postet av Thygesen


Det er selvfølgelig ikke noe poeng i å reise fra den nåværende stadion hvis vi ender opp med en bærekraftig avtale. Problemet er at en slik avtale ( hvertfall samtaler mellom partene) burde vært på plass for lengst. Vi blir kjørt i grøfta økonomisk, noe som har satt oss under administrasjon av NFF, og som har gått brutalt utover vårt sportslige produkt.

Per i dag har vi store problemer med å få endene til å møtes, selv om vi har kuttet kraftig på alle områder. Nå er det vel også slik at vi ikke betaler gjeld hverken i år eller neste år, nettopp for å få økonomien til å gå rundt. Det betyr at vi fra 2014 skal begynne å nedbetale gjeld i tillegg til den skyhøye leien. Personlig tror jeg vi er konkurs før 2014 om en ny avtale ikke kommer på plass. Det begynner virkelig å haste.

Nå var det vel nettopp værste som sa at stadion på værste IKKE skulle gå utover det sportslige. Nå har det jo til de grader gjort det. På tide å få noen bærekraftige rammebetingelser- eller finne oss et annet sted å spille fotball. FFK må stikke fingern i jorda å si at dette ikke går..

Det virker på meg at du m.fl.  mener at alle FFK´s økonomiske problemer stammer fra stadionavtalen?

Er det allerede glemt det vanstyre klubben og systemet rundt har hatt i mange år, at man har brukt penger som en sjømann som har gått i land? At ledelsen m.fl. har hatt en moral og etikk som nærmest kan sidestilles med de man egentlig ikke ønsker å sammenligne seg med, det vil si andre hvitssnippforbrytere?

Direktører og vel ansette forretningsmenn som har spilt fallitt til de grader både med hensyn til økonomisk drift og med hensyn til å holde seg på rett side av lovverket?

Jeg er enig med de som hevder at stadionavtalen overhode ikke er bærekraftig, det har jeg mange ganger understreket på dette forum, men glem for all del ikke de andre årsakene til at klubben er der den er i dag.

 

---------------------------

Intriger splitter mer enn samhold forener....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f