Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 28 jul 12, 14:39

Opprinnelig postet av Erikk

Jo men hvis både supportere og sponsorer og SFI kunne stillt opp med penger/dugnadshjelp kunne kanskje en av banene i distriktet bli oppgradert for Adeccoliga-spill? Slik jeg har forstått det er flere av banene de andre adeccolagene har heller ikke av topp-kvalitet.

Kanskje på sikt et nytt anlegg i samarbeid med Stjernen og kanskje håndball kunne blitt bygget.

Jaaa----en god ide jeg også har skrevet om i diverse forum. Hva med et spliselag mellom kommune og næringsliv. Stjernen trenger en hall,håndballen trenger en hall...breddeidretten trenger en hall...tenker da på turn,judo,innebandy etc etc. Her kunne vi laget en virkelig storstue,der al idrett er samlet.

Dette tror jeg karer som Høli kunne kikket på,og sett er interessant. Spiller invest vil vel IKKE spytte inn  mere penger iklubben,så lenge de egentlig da betaler for at Værste skal fortsette å få inn sine penger? Den dagen Værste spytter inn/tar vekk betydelige midler,av Klubbens gjeldsbyrde.....ja da tror jeg SI kunne blitt med. Men ikke sik det er idag,og jeg skjønner dem godt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f