Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 27 jul 12, 12:08

Opprinnelig postet av Erikk

Vedr SIF framstår jo dette som en mønsterklubb som jobber langsiktig med yngre spillere og gjør det bedre og bedre hvert år. Jeg håper absolutt de vinner serien (og avgir poeng mot oss i dag selv om det blir som å tro på julenissen)

Helt enig. Godset hadde for ca 5 år siden en 'gammel' stall,som besto av Bergdølmo,Vinsnes med flere, ispedd noen få ungutter. Idag,er disse 'ung guttene' bærebjelkene i laget,og de har fortsatt sin linje med å få fram yngre spillere. Eller få fram,er vel ikke helt presist....da de jo har kjøpt talenter,ifra eks Bodø Glimt.

Da vi rykke ned i Adecoen sist,etterspurte jeg en lingende modell for oss: noen 'bærebjelker',som har vært i krigen før,og som kanskje har 3-4 år igjen av aktive karriere,også resten unge.sultne talenter.

Det sm skjer med oss,og har skjedd,er jo at altfor mye har blitt lagt på skuldrene til 18-20 åringer--les Hussian og Jabbie,som eksempler. Når disse to da ikke har dagen i en kamp,er det tøffere for de,og snu seg rundt neste kamp å dominere......dette er pga ERFARING.

Så...JA..heller Godset enn Molde som mester...hvem andre enn de som bor i Molde er interessert i Molde liksom?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f