Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 11 sep 04, 18:13
Opprinnelig postet av Kamma
Overskriften skulle jo egentlig vært: Laget som taper for Ham-Kam søndag! Tror dere har misforstått litt. Ta en liten titt på tabellen da.
Vi andre må jo bare le av dere


Det er bare å le det.

Det er alltid hyggelig med supportere fra andre lag innom disse sidene, så jeg vil gjerne takke deg, Kamma, for ditt engasjemang.
Det er helt tydelig at du er blant de mest oppegående HamKamsupporterne, så det er meget hyggelig at du beærer oss med et besøk!

For du har jo selvfølgelig rett...
Det er bare å se på tabellen.
Vi har alle lært at det er teoretisk umulig for et lag å slå et lag som er over dem på tabellen...
Din logikk gjør at vi egentlig slipper å spille mere fotball denne sesongen.
Jeg vil råde deg til å ta opp dette med NFF, så kan vi jo kutte drastisk ned på sesongen i Norge.
Det er uansett liten vits i å dra på en kamp hvor resultatet er forutbestemt..

P.S.
Vil bare minne om at på denne tiden ifjor, så ledet Hønefoss 1.divisjon med 48 poeng, ett poen foran kamma mens FFK hadde 44 poeng.......
Det burde minne folk på at det er såpass mange poeng igjen å sloss om at tabellen kan forandre seg drastisk...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340