Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jun 12, 23:11

Opprinnelig postet av FFKgutt1
Når Hafslund og Nordea raser og truer med å trekke seg, klanen og supporterne har fått nok og at Martin i tillegg har mistet garderoben så tror jeg det er kroken på døra for Skeidararvingen..

Det har blitt advart mot spillerinvestorer som kan legge føringer for hvilke spillere klubben henter. Jeg syns også at det er litt skremmende at sponsorene nå kan være med på å styre hvem som får sparken i en klubb. Da har de for mye makt.

På en annen side så har Enga solgt et produkt til disse sponsorene. Salgsargumentene var neppe middelhavsfarer og stridigheter i media. Så de har kanskje betalt for et produkt de ikke har fått. På en tredje side, så er fotball noe av det mest uforutsigbare å sette penger dine inn i, så de som går inn med sponsorpenger bør være klar over at det er knyttet en del risikoer til dette.

Hvor mange er igjen av stjernegalleriet de ansatte da de var på sitt mest pompøse i media? Skullerud gikk vel ganske tidlig av som hovedtrener (med manager Andresen over seg), Kaggestad sluttet vel også som fysisk trener. Borcken? Speight? De hadde vel en armé av trenere til slutt.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f