Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 25 mai 12, 09:49
Endret: 25 mai 12, 09:52
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av Welhaven

Tenker på unggutta som blir pissa på i Tippeligaen.

Navn?

Vet ikke jeg ... Hele stallen? Fått med deg siste resultater og tabellposisjon?

Ja. Du skriver at unggutta våre skal herje i adecco. Da lurer jeg på hvilke unggutter du mener som skal herje i adecco? Jeg tror nemlig at Tarik, Horn og Hussain stikker ved nedrykk. Hvilke spillere skal da herje i adecco? Jeg er spent.

Herre-jemenin...... HVOR skriver jeg at vi skal herje i Adecco? Nytter ikke ha en saklig diskusjon hvis du ikke kan forholde deg til det som står skrevet altså. Jeg skrev BOLTRE PÅ SEG SELVTILLIT, og det er fordi jeg mener at vi hadde klart oss bra i Adeccoen. Skriver ingenting om HERJING, skriver ingenting om at det blir LETT, skriver ingenting om DIREKTE OPPRYKK eller hva enn dere sliter med å ikke lese. Også klarer du å lire av deg at vi skal være realistiske når du legger "ord" i munnen på andre? Tidenes stein i glasshus.

Angående hvem som forsvinner, tror Tarik forsvinner, men har troa på at Horn og Hussain blir.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340