Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 mai 12, 00:03

Opprinnelig postet av b-tribunesliter
Hva har vi krav på å forvente av dette unge laget, med fasiliteter et hav unne Barsom-tida?

Jeg hadde forventet at de hadde tatt et steg fremover i forhold til fjoråret. At fjoråret var testsesongen og at de i år skulle vise seg mer frem. Jeg syns i grunn det har gått både et og to steg tilbake. Noe grunnet at enkelte av det som kan minne om bjærebjelker er borte (Borges, Askar og Thomassen), men det forklarer liksom ikke alt.

Ferdighetsnivået blir jeg ikke klok på. Selv Tarik klarer ikke å slå skikkelige dødballer. Korte pasninger mellom spillerne, som er barnelærdom, sitter ikke engang til tider. Det er rett og slett for dårlig. Dette er ferdigheter som treneren ikke engang skal tenke på at de skal kunne. Dette bør de klarer på egenhånd.

Selvtilliten de skulle få ved spilletid ifjor har heller ikke kommet. Det virker som de ikke ønsker å ha ballen innimellom. Det virker som dette til tider er nye opplevelser for dem. Prestasjonene varierer mer i år enn i fjor..

Prestasjonene burde egentlig vært jevnere og bunnivået høyere enn i fjor. Jeg har ikke sett noe til det ennå. Bunnivået kommer oftere og toppnivået vi kunne ha i fjor er vi vel ikke i nærheten av i år.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f