Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KR

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jul 10
Innlegg: 17

Lagt til: 20 mai 12, 15:10

I de siste kampene har i slått en del langt, blitt presset og stoppere/backer har valgt å slå den lange opp mot spissene. Hverken Momo eller Tarik har sin styrke i luft og duellspillet, synes derfor at Ruud Tveter kan få sjansen. Har ikke vært helt på topp i år, men har heller ikke fått spille all verden. Mangler litt hurtighet, men er teknisk god, stor og sterk.

Hvem som skal brukes på ventre back er jeg usikker på. Dahl Hagen har ikke akkurat stor spilt i det siste, men vi har ikke så mange andre alternativer heller. Å bruke Vidar på VB tror jeg ikke funker. Han er ikke særlig spillende, og hadde mange dårlige innvolveringer som VB i andre omgang mot Godset. Dårlige pasninger m.m. I tillegg så synes jeg at han har vært vår beste forsvarsspiller i år, så ser derfor ikke noen grunn til å bytte han ut fra stopperplassen. Strømsborg var god mot Godset, men går for Martinsen.

                                                                                  Jon Knudsen

                                Andreas Landgren - Jørgen Horn - Vidar Martinsen  - Benjamin Dahl Hagen

                                   Ole Jørgen Halvorsen - Etzaz Hussein - Khalifa Jabbie - Simen Rafn

                                                                                 Tarik Elyounoussi

                                                                                 Alexander Ruud Tveter

 

            


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f