Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 19 mai 12, 20:05

Ser at noen synes vi spilte bra,og at dette var framgang ifra forrige matcher. Jeg kan ikke si meg enig. Etter mitt syn er det kun Tarik som viser klasse av spillerne,og han viser klasse i hver kamp. Vi må håpe på at han blir her ut sesongen,fordi han er den som leverer.Hussain levverer stort sett også,men defenetivt ikke idag.

Alle de andre spillerne ville hatt problemer med å starte fast i de andre TL klubbene. Skal ta et eksempel: hva skjer med Jabbie? Hvor lenge skal han være 'ung og lovende'? Synes han blir dårligere for hver match,og starten på denne sesongen synes jeg ikke har vært som forventa. Han misser enkle pasninger,mister ballen i farlige situasjoner,og er IKKE den hærføreren vi trenger midt på banen. At gutten har talent,er det ikke tvil om,men jeg synes utviklingen hans ikke har vært god.

Samme kan sies om Mads Hansen....han faller alt for lett igjennom her,og har blitt dårligere og dårligere etter hvert som han har vært i klubben. Jeg kunne fortsatt med flere,men stopper der. Må bare si at Jørgen Horn har nå klart iløpet av 3 omganger ,å få 2 gue kort allerede....dette betyr vel at han får et til mot Brann,også stå over mot Viking.

Jeg har heller ikke den største tro på TA som trener,men jeg håper virkelig jeg tar feil-----TA kan jo ikke trylle heller,med den spillerstallen han rår over.Håper han får inn selvtillit,og troen på at vi kan snu dette her.

Dette ser dårlig ut desverre,og slik ståa er idag-med kanskje 4 poeng opp til kvalikkplass-blinker faktisk Adeco i det fjerne,enda det er 2/3 igjen av sesongen. Jeg drømmer om at det kan ordne seg med økonomien,og at klubben kan få inn flere spillere i sommervinduet. 

Dette ser mørkt ut,men selv om vi skulle rykke ned i Adecoen,så vil klubben bestå,og FFK vil bety mye,for veldig mange.Jeg vil leve i håpet,men må også si at det er vondt...rett og slett vondt,når jeg ser åssen laget mitt er om dagen,og åssen klubben min har det økonomisk om dagen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f