Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 19 mai 12, 19:22

Hvor har det blitt av Plankehaugen og den ordentlige tromma? Jeg har ikke fått vært på en kamp på en stund siden jeg har vært i utlandet, men dette var tynne greier (oppmøte, særlig PH). Men ellers bra innsats av PH til tross for halvering av folk der.

Ellers skal man vel stort sett si seg fornøyd med 2-3-resultat over årets beste lag, og jeg håper de tar gullet i år. Et av de få lagene jeg respekterer i TL :p

Jabbie gjør vel kanskje den verste feilen i dag ved å la godset enkelt få ballen og deretter setter 0-2.

Men ellers er laget på vei oppover, man ser at laget spiller bedre og bedre. Så det har hatt noe å si på treneren, og jeg gir han fortsatt mye mer tid på å få til noe mer.

Og det skal sies, som jeg har lest et annet sted (ca.): nå har vi spillt ferdig de vanskeligste matchene (unntaket er Stabæk naturligvis :P) og som ligger øverst på tabellen, nå er det resten. Og det er vel disse vi bør vinne mot om vi skal holde oss i TL til neste år.

Jeg er uansett fornøyd med utviklingen, men det er mye igjen. 

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f