Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 18 mai 12, 22:11
Endret: 18 mai 12, 22:12
Endret av: Rafn

Opprinnelig postet av Rey

Og det kan jeg aldri tenke meg blir en prioritert oppgave i klubbene. Ser heller ikke for meg at webansvarlig i FFK, Dag Solheim, kommer til å gjøre så mye med oppsettet :)

Det stilles veldig tøffe krav til klubbene. Det skal produseres 21 tekstsaker og 7 videosaker pr uke.

Dog sies det ingenting om kvaliteten på disse Cool

Hvis det er noen med ønske om å bidra så er det bare å gi et signal eller to. Spesielt hvis du har gode egenskaper på nettdesign og litt estetisk sans.

Den nye plattformen er basert på Perform. Vi brukte tidligere Joomla og forskjellen er stor i forhold til det å produsere og legge ut saker. Spesielt på publisering av videoer som var et mareritt i joomla. I Perform er det myer enklere og plug and play.

Ideen bak det hele er å nå et større marked  i forhold til riksannonsører. NTF skal fylle sidene med 60% annonsering , mens klubbene kan disponere de resterende 40.

Inntekstpotensialet er også stort for de klubbene som får til en form for betalbare videoinnslag via den nye plattformen, men det er vel kanskje tvilsomt med den interessekurven norsk fotball er inne i at dette vil bli stor butikk.

Håper dette var litt avklarende

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f