Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Larifari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 okt 08
Innlegg: 74

Lagt til: 13 mai 12, 21:20

Jeg har min informasjon gjennom media og hører forøvrig etter på hva folk sier rundt om kring på stadion osv. Har fulgt så godt jeg kan med i denne saken og de fleste andre FFK saker over flere år ettersom jeg er opptatt av FFK. Jeg har ikke forsvart værste med nebb og klør, men har påpekt det jeg mener er feilaktige antagelser og direkte faktafeil i diskusjonens premisser. Hvem som slåss med nebb og klør har jeg et annet inntrykk av. Utover det synes jeg selvfølgelig at alt bør diskuteres, men at premissene helst bør være sanne eller i hvert fall så godt fundamentert i virkeligheten som mulig. For meg virker det som at du har du en vinklet, ensidig og bastant instilling i denne diskusjonen. Grunnet den autorieteten du har opparbeidet på dette forumet synes det for meg som om dette har bidratt til en lite nyansert diskusjon. Forøvrig synes jeg du peker på noen svært relevante ting ved FFKs økonomiske situasjon og FFKs evne til å betjene sine forpliktelser til værste, selv om mitt inntrykk av  hvordan og hvorfor vi har havnet i dette uføret er noe anderedes.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f