Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 13 mai 12, 09:17

Utrolig trist at vi skulle klare å spenne bein på oss selv denne gangen også. Hører jeg en eneste .''###'**':. gang til at det er viktig å ha inn ledere og trenere med lokal forankring så rabler det for meg. Det må bli slutt på at FFK er et sted avdanka avbanka ex lokale næringslivsledere  som ikke har fått til en dritt kan trekke seg tilbake til. Vi trenger en Sunnmøring med ambisjoner. Ikke en lokal fyr som har kjørt bedrifter på dunken før. Forstå meg rett, jeg har ikke noe imot at lokale gjør jobben, men det skal absolutt ikke være et krav at han kommer herfra det har nemlig ingenting med saken å gjøre. Det viktige er at man er flink, i rett alder ( ikke ung ikke gammel) har relevant erfaring og har lykkes før.

Jeg har resignert og har innstilt meg på at vi skal ned i divisjoner igjen. Og ikke kommer til å klare gjeldsbelastningen.     Lyn here we come!

Jeg håper jeg tar feil.

Støtter dere andre her som håper på at noen kompetente journalister analyserer og slakter det som har skjedd i FFK systemet de siste årene.

Møt opp på stadion, heia Fredrikstad!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f