Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 10 mai 12, 15:12
Endret: 10 mai 12, 15:21
Endret av: Bedreviteren


Etter min mening burde aldri Aune vært ansatt. Synes han allerede i de tidlige vikarperiodene at han ikke hadde det som trengtes for å trene en klubb i Tippeligaen, men det er en annen historie. Vi har aldri hatt ett godt og stabilt offensivt spill under Aune. Ikke engang i Adecco klarte vi dette, foruten noen få enkeltkamper, heldigvis kom ett par av dem i play off. Deffensiv trygghet har i for stor grad blitt overeksponert til fordel for angrepspill. Trygghet bakover er bra det. Men, på hjemmebane har vi alltid vært ett lag som stoler på egne egenskaper og entusiasme i sampill med publikums entusiasme. Hvor er dette? Vi var engang Fort Fredrikstad Stadion med lag som kanskje i ennå større grad enn årets var nederlagsdømt. Ett annet eksempel er gode kantspillere som egentlig aldri har fått visst sitt beste. Med høyere balltempo og raskere overganger ville spillere som Askar, Valencia og Halvorsen kommet mye bedre til sin rett, ihvertfall langt oftere.

        Noen her som nevner at han er flink til å utvikle unggutter. Da må jeg nesten spørre hvem? Byprosjektet er jo en stor fiasko av dimensjoner. Det kommer jo knapt en spiller som blir funnet verdig en plass i troppen t.o.m nå hvor vi har en sjeldent liten tropp. Og når vi en sjelden gang har noen på reservebenken, hva er gjennomgangsmelodien etter ett tap. Jo, hvor tynn tropp vi har. Eller med andre ord, dem vi har på benken er ræva. Ja, vi har noen spennende unggutter på laget. Hussein, Jabbie, Halvorsen er blant dem mest lovende i landet. Eller, dem var ihvertfall før sesongen. Det jeg har sett hittill vill ikke jeg kalle en positiv utvikling. Og jeg er helt sikker på at skal dem utvikles videre må vi på en høyere hylle når det gjelder trener i klubben.

     Arven etter Eggen har desverre blitt til de grader skuslet bort (det skal ikke Aune ha skylden for), men nå trenger vi en ny Eggen...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340