Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 02 mai 12, 22:12

Var nok fordi Jabbie var helt out of position og på etterskudd hele omgangen. Men jeg synes det blir mye mer defensiv trygghet med 4-2-3-1 enn 4-5-1.

Når er Duré, Horn, Ramberg, Holm og Rafn klare da? Jeg synes liksom det er en lei tendens i FFK at små skader blir veldig svære. Håper ikke dette er spesielt for FFK. Tenker med gru på både Valencia og Shabani som "aldri" kom tilbake igjen etter ganske "små" skader i utgangspunktet. Jeg skjønner heller ikke skaden til Horn, den skulle jo ta 2-3 uker, og det er ihvertfall 8 uker siden.

Over til Mads Hansen. Nei, han er ikke god nok som back. Han er ikke god nok for FFK i det hele tatt. En av de største skuffelsene de siste to sesongene synes jeg. Jeg så han mange kamper for Mjøndalen, og han holdt et høyere nivå enn han gjør hos oss. 

Hvilke juniorspillere er i nærheten av å bli tatt opp i A-laget da? Hva med Åsheim og Lønn Jenssen? Er det milevis opp til det skrekkelig høye nivået A-laget vårt holder?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f