Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 apr 12, 21:43

Opprinnelig postet av Holters

Synd "ingen" er villige til å spytte inn én million for å redde klubben fra å legge plast...

Noen burde foreslå for spillerne at de burde skrive et fint lite tiggerbrev til onkel Terje Høili der de ber veldig pent om en pengestøtte til å beholde gressmatta, og sier det som det er at flere av spillerne helt sikkert vil vurdere å bytte bort FFK med en annen klubb pga omlegging til kunstgress.

Det hadde heller ikke gjort noe om de hadde spurt om bedre treningsfasiliteter, dvs undervarme + garderober på Mercur-området.

Neida, ikke vet jeg. Men man må ihvertfall prøve å være litt kreative på den måten. 

Vi har jo "Jeg er med" der pengene går til ny spiller. Jeg mener også man kan starte en parallell aksjon som heter "Nei til plastikk" der man samler inn penger til å skrote planene om plastikkgress. Dette er mye viktigere for FFK som klubb enn å hente inn en ny spiller i ny og ne.

Tenk hvor gøy det hadde vært å peke nese til ordføreren og si at "Vet du hva? Vi har faktisk pengær sjæl, så vi sier nei takk til deres "sjenerøse" tilbud". 

Fortsett å fronte denne saken FFK-spillere. Det er faktisk dere som har gressmatta som "arbeidsplass". Kjør på med NISO, Joachim Walltin og hele pakke-balletten.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f