Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 apr 12, 17:50

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg svarte Kai Roger som antydet at plastikkgress tåler vann bedre enn naturgress siden det var overvann på vår stadion. Han har ikke sagt det direkte, men antydet ihvertfall at naturgress tåler mye vann dårlig. Og kanskje dårligere enn plastikk. Det må han gjerne få mene, kanskje har han rett også.

Men da svarte jeg på det med at forholdene i Sarpsborg den samme dagen var mye dårligere enn de var i Fredrikstad.

Hva det skyldes vet ikke jeg, men jeg skrev at det ikke er sikkert at plastikk tåler vann bedre enn naturgress. Har jeg skrevet noe feil til nå? Jeg har ikke konkludert med noen ting, jeg har rett og slett bare sagt at det er en mulighet for at feks naturgress er vel så bra som plastikk.

Hva er det du reagerer på ved innlegget mitt forresten? Eller må du kverulere bare for å kverulere som vanlig? Hvis så er tilfelle kan du jo kverulere litt på på det innlegget jeg svarte på også. Siden du jo kan og vet alt i hele verden. Foot in mouth

 

Ja...du har rett...jeg tenker at HVIS det blir kunstgress,så går det vel an å drenere banen sånn at man slipper dette overvannet. Det var litt av mitt poeng...sorry for at det ikke kom tydeligere fram:Wink


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f