Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 02 apr 12, 16:35

Først og fremst vil jeg takke kameraten min som ga meg en gratisbillett og som overbeviste meg om at jeg måtte på stadion for å få tilbake godfølelsen. Og selv før guttæne begynte scoringsshowet kjente jeg gleden igjen. Bare det å være på stadion med forventning, nerver og glede før avspark var nok. Armene er nå bretta ordentlig opp, og jeg skal fortsette å være der i gode og onde dager!

Så må jeg takke guttæne! Det blendende gode spillet som kom fra ca 10 minutter og ut, var en fryd for øyet. Forsvarsrekka vår + Knudsen åpna mildt sagt rufsete, men de henta seg inn igjen. Lenger fram på banen var Tarik, Jabbie og Hussain toneangivende. Flere andre gjorde også en god kamp, deriblant Valencia og Halvorsen. Jeg slenger meg også på de som hyller Aune for å flytte på Tarik og Valencia. Det viste seg å være et meget smart trekk.

Midt oppi scoringsgleden var det dessverre ikke mer enn 7624 tilskuere på stadion. Jeg har fått tilbake gleden, og håper flere får det utover våren.

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f