Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 02 apr 12, 15:51

Mange er nok rett og slett sånn. Selv i går var det for eksempel et par fruentimmer bak meg som oiet seg hver gang ballen ble spilt bakover. "æh, ikke spille bakover da". Me skal alltid klaga og kyta, rett og slett.

Nei, det var en aldeles deilig seier dette. Riktignok var ikke Stabæk til å kjenne igjen fra første serierunde, men at FFK skulle utnytte det så brutalt var over all forventning. Jeg vil i grunnen rose samtlige med unntak av sisteskansen. Nesten synd for Knudsen at vi var så overlegne fra 20 minutter og ut - han fikk aldri sjansen til å revansjere tabben med noen gode redninger.

Etter at de to siste hjemmekampene mot Stabæk har endt med bitre tap som begge har føltes ufortjent, var det godt å få revansje. Måtte nå den gode følelsen fra denne kampen bli med inn til Hønefoss, hvor vi også har gode minner fra høsten 2010 (noe flere av dagens spillere var med på).

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f