Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 27 mar 12, 13:48

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

Mitt viktigste poeng er at jeg mener alle FFK's lag skal ha/føle den samme tilknytningen til stadion. At alle skal føle at klubbrommet er deres klubbhus. For det første så fortjener de det. For det andre vil flere ta eierskap til FFK som klubb.

Venter i åndeløs spenning på noen gode motargumenter mot dette

Hvor mange lag ute i Europa gir muligheten for gutte-, junior-, 2.-lag og 1-.lag å føle den samme "tilknytningen til stadion". For mange store klubber er det å spille på moderklubbens hjemmestadion bare noe man kan drømme om før man viser seg god nok gjennom mange år.

Hvorfor? Fordi det så og si aldri er plass til et treningsanlegg så nært opp til stadion som du legger opp til. Hvorfor? Fordi stadion er bygget på et punkt hvor man ikke tenkte så langt, eller at tomteprisen var så høy, eller at stadion skulle ligge så sentralt at det ikke var plass.

Jeg tror ikke gutte- og juniorlag har noe "vondt" av å ha tilhørighet til et treningsanlegg med klubbhus som er et annet sted enn stadion. Det aller, aller viktigste - og her vil Arnie støtte meg, 100% sikkert - er at disse lagene har "stabile" treningsforhold med det som trengs. De har bare godt av å "lengte" etter å spille på stadion.

Jeg tror rett og slett ditt krav om at alle lag tilknytta FFK (og hva hvis vi får to damelag???) skal ha tilhørigheten til den samme stadion er totalt urealistisk.

Det er bare å dra ut på Kråkerøy og se seg om rundt stadion. det er ikke plass. Spesielt fordi hele området skal bygges ut.

Jeg har vært på 20-25 engelske og skotske stadioner. INGEN jeg har vært på har treningsanlegg i nærheten av stadion. Det er ikke tilfeldig.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f