Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 27 mar 12, 10:04
Endret: 27 mar 12, 10:18
Endret av: Flisa

Opprinnelig postet av niggle

Opprinnelig postet av Flisa

Opprinnelig postet av Topscorer


Dette blir bare tull og pissprat. legg denne tråden død. Fargen er fin, draktene er fine og FFK er best!!

Fordi du mener det? Skulle vi ikke ha åpenhet og muligheten til å diskutere avgjørelser?

Ønsker gjerne bare en forklaring rundt prosessen og tankene bak å velge blå, og ikke minst å velge bort rød.  Da kan det jo også være at man endrer personlig mening også..

Som medlem kan det vell være lov å spørre om dette i en avgjørelse som kanskje ikke alle er enige i?

 

De har jo ikke valgt bort rød!! Rød er bortedrakta vår. Men du skjønner sikkert hvorfor vi ikke kunne bruke den røde drakta mot Tromsø? Eller? 

Selvfølgelig vet jeg at man ikke kunne brukt rød mot TIL. Men det er også eneste klubb. Resten kunne man brukt rød (el hvit). Akkurat slik man gjorde siste halvdel av sesongen i fjor. Da brukte man tilnærmet kun rød. 

Ønsket bare en redegjørelse på prosessen bak valget av blå og tankene man hadde med å velge dette. Gjerne da også på hvorfor man har valgt å ikke selge rød i nettbutikken. 

Som nevnt så endrer man kanskje også standpunkt på den blå hvis man bare vet tanken bak dette. 

Men tydeligvis er jeg den eneste - og da skal jeg holde kjeft. Beklager!

Håper forøvrig man kan være uenig i senere anledninger uten at det blir sagt pisspreik og tull og bedt om å slutte å diskutere. 

 

---------------------------

FFK er RØDE og HVITE - og bortedrakta skal være RØD!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f