Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 18 mar 12, 17:26
Endret: 18 mar 12, 17:30
Endret av: Holters

Jeg har stilt meg til rådighet for valgkomiteen to år på rad nå, men begge gangene har de ansett andre for være bedre alternativer, og dermed ikke tatt kontakt med meg for en prat. Det synes jeg er veldig leit. Ideelt sett ønsker man jo å bli innstilt av valgkomiteen, men et eventuelt benkeforslag er en del av klubbdemokratiet, og dermed udramatisk.

Det er rørende at så mange har tatt kontakt og spurt om jeg ønsker å stille til valg. Det er folk i alle aldre; til og med personer jeg ikke kjenner. Flere har sagt at de kommer til å foreslå meg - dersom jeg ønsker det selv, noe jeg selvsagt setter utrolig stor pris på.

De som kjenner meg vet at jeg tenker på FFK døgnet rundt. Om fem dager fyller ffksupporter.net ni år (!). Det er umulig å anslå hvor mange timer jeg allerede har brukt på FFK. I tillegg har jeg økonomiutdannelse fra Norges Handelshøyskole, noe som gjør at jeg fra høsten har fått jobb som revisor. Min masterutredning omhandler økonomien i norsk toppfotball. Jeg føler selv at denne kombinasjonen er ganske så unik.

Samtidig er jeg klar over at jeg fortsatt er ung og uerfaren. Jeg er veldig ydmyk overfor den utfordringen det er å sitte i et klubbstyre. Jeg sitter på ingen måte med alle svarene, men opplever det som frustrerende å sitte på utsiden og ikke kunne bidra når man ser klubben i ens hjerte styre utenfor et stup.

Det smerter meg - virkelig, dypt i hjerteroten - å høre folk si at man kjenner seg igjen i Fredriksstad Blads spørreundersøkelse. Å høre folk si at de ikke lenger tillit har tillit og er lei av at klubben man bruker tusenvis av kroner på hvert år er så dårlig driftet. Vi kan ikke akseptere at folk begynner å bli likegyldige.

Mitt største ønske er at FFK igjen skal bli en klubb av folket, for folket.

Av den grunn ønsker jeg derfor å bidra til bedre kommunikasjon innad, og større åpenhet utad.

Det fortjener alle FFKs medlemmer.

Ønsker man derfor at jeg skal bli valgt, må man møte opp på det ekstraordinære årsmøtet førstkommende tirsdag kl. 19.

PS! Husk at man må ha vært medlem i én måned for å ha stemmerett.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f