Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 17 mar 12, 14:08
Endret: 17 mar 12, 14:09
Endret av: Flisa

Opprinnelig postet av TheDude


Hva med å se på de beste alternativene som finnes i nærområde? Hvordan er venstrebacken til Øssia for eksempel? Da kunne man fått inn en toppmotivert spiller som sannligvis også har litt følelser for laget og som flere i byen vet hvem er. Dette ville også sannsynligvis blitt en rimelig løsning. Synes dette hadde vært en mye hyggeligere løsning enn å svi av alle midlene fra folkets spiller på en leiesoldat som ikke kommer med på benken til en annen klubb en gang.

Jeg mener at backplassen er den plassen på banen der det går an å gjøre et slikt "ekspriment", det er mindre sjanse å falle igjennom der, bare spilleren har fart så tror jeg ikke at det ferdighetsmessig bør bli et problem.

Regner vel egentlig med å få en del tyn for dette forslaget, men jeg synes det er en spennende tanke ihvertfall... Smile

Nå er jeg Øssiagutt selv, men er allikevel ikke derfor jeg mener følgende - som sikkert ikke mange er enige med meg i dog... (?)

Mener at FFK bør holde seg unda Fredrikstad nest beste lag for tiden, spesielt i den situasjonen ØILF selv er i nå - som nyopprykket. Det mest optimale hadde selvfølgelig vært å pløyet ØILF for talenter - og rutinerte spillere på billige kontrakter.

FFK bør derimot tenke mer langsiktig og se at man er tjent med å ha et lag nr 2 i distriktet som ligger i 2. divisjon.

Dette vil skape bredde satsning på de talentene som kanskje ikke får innpass i FFK systemet med det første, også kan man i lengden høste av et eventuelt samarbeid når ØILF har stabilisert seg.. (de gamle gubbene på ØILF klubbhuset må dog fjernes først)


På ett generelt basis synes jeg det forøvrig er synd at man ikke leter mer i 1, 2, og 3 divisjon her hjemme.

---------------------------

FFK er RØDE og HVITE - og bortedrakta skal være RØD!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f