Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 15 mar 12, 08:46

Aftenposten tipper i dag 10. plassen, og jeg må si jeg er overrasket over å finne Strømsgodset såpass lavt. De har levert bedre enn det i flere sesonger på rad, og dette tipset forutsetter at alle de i utgangspunktet større lagene (som Viking og Lillestrøm) leverer. Jeg ville nok heller ha plassert Odd her, eller kanskje nettopp Viking.

Jeg tror forøvrig Tromsø kommer til å falle flere plasser fra i fjor. Mos er i København og Rush har lagt opp, og jeg tillater meg å være så frekk at jeg spør, hvem pokker skal score mål for dem nå? Videre, Viking. De er vel ikke nevneverdig styrket fra i fjor, og det er fem år siden de sist leverte opp mot det Stavanger-publikummet ønsker seg. Ny sesong midt på tabellen for dem.

Det skal bli spennende å se om Tjærnås i det hele tatt kommer med noen kontroversielle tips, og plasserer VIF eller Brann på 8.-9. plass ...

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f